Sunday, July 17, 2005

homeconsciousness

bulutlara yaslanmayı, binalara yaslanmaya yeğlemekle başladı her şey. hayallerle yaşamak ve gerçeklerle boğuşmak arasında seçim yapmak gerekti. çok önceleri verdim kararımı aslında. sadece uyku öncesi cesaretiyle kararımı uygulamak kaldı bugün.
zevk pınarımın yanıbaşında buldum kendimi, rüzgarların çaldığı müzik ve iç gıcıklayıcı bir ürperti. ne geçmiş ne de gelecek... hiçbiri bu diyara giremeyecek. battaniyeye gerek duymadan uyuyorum ilk defa. kendimi nasıl hissettiğimi sormak, aklımın ucundan bile geçmiyor. suyun tadını alıyorum, havanın kokusunu. ilk izlenim de yok burada, veda burukluğu da, kuyruk acısı da...
bulanık gündüz düşlerinin sis kokusunu duyamayacağım, gerçeği bastıracak renklerle kaplı, ıssızlığın korkutmadığı, yalnızlığın küçük hissettirmediği bir yer burası.
bilincimin yedinci katında, uyku ile uyanıklık arasındayım. tanrıların bile kendilerini iyi hissetmek için başkalarına ihtiyacı olduğu bir evrende tek başımayım. ve burada, şu an bulunduğum yerde, hiç olmadığım kadar iyi hissediyorum....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home